Vážení zákazníci, z důvodu přetížení zasílatelských služeb před vánočními svátky nejsme bohužel schopni garantovat doručení do 24 hodin.
Počítejte proto prosím s dobou dodání do 3 dnů. A podívejte se na naši provozní dobu během svátků.
Omlouváme se za případné komplikace. Děkujeme za pochopení.

Infolinka 800 10 10 77 Kontakt a pobočky
Počet kusůCelkem bez DPHCelkem s DPH
Košík je prázdný
Košík
je prázdný
Obaly pro cokoli
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Pack Shop

Tyto Obchodní podmínky Pack Shop jsou doplňkem Všeobecných obchodních podmínek firmy Model Obaly a.s. a vztahují se na obchodování prostřednictvím tohoto virtuálního obchodu Pack Shop.

Dodací podmínky:

  1. Dodání zboží se uskutečňuje odevzdáním zboží kupujícím v sídle prodávajícího nebo prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího do ujednaného místa, kam je prodávající povinen zboží odeslat. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího předáním zboží nebo před tím tehdy, kdy získá oprávnění zásilkou nakládat.
  2. Prodávající je oprávněn dodat zboží před sjednaným termínem dodání a kupující je povinen toto zboží převzít.
  3. Objednané zboží bude dle Vámi zvoleného způsobu úhrady zasláno:
    1. přepravní službou - na mobilní číslo, uvedené ve Vaší objednávce, zašleme potvrzující SMS zprávu, jakmile bude zboží předáno přepravní službě,
    2. vlastní odvoz zákazníka - můžete si jej vyzvednout na adrese našeho skladu v Praze nebo v Opavě.
    Při odeslání objednávky do 9.00 h. a v případě, že je veškeré zboží v dostatečném množství skladem, bude zásilka doručena již následující pracovní den, při objednání po 9. hodině pak nejpozději do dvou pracovních dnů (u standardního sortimentu), resp. do tří týdnů (u individuálních zakázek). Pokud nebude standardní zboží skladem, bude zákazníkovi sdělen pravděpodobný termín expedice. Zákazník se rozhodne o případném vyčkání na expedici nebo o stornu objednávky.

Platební podmínky:

Při vyplnění a zaslání elektronické objednávky z našeho virtuálního obchodu si můžete vybrat jednu z následujících možností úhrady:

  1. na dobírku - úhrada probíhá při převzetí zboží od přepravní služby,
  2. hotovostní platbou - objednané zboží si můžete vyzvednout na adrese našeho skladu v Praze nebo v Opavě a při převzetí zboží zaplatíte příslušnou částku hotově přímo do pokladny,
  3. na fakturu - pouze v případě předchozí dohody a déletrvajícího obchodního vztahu.
  4. platební kartou - jednoduchá a bezpečná cesta úhrady Vaší objednávky. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu GP webpay, která platbu zprostředkuje. On-line internetová platební brána GP webpay splňuje nejnovější standardy karetních asociací – 3D secure pro bezpečné platby platebními kartami asociací VISA, MasterCard a Dinners Club v prostředí sítě Internet.

    Podporované platební karty:

    platební karta MasterCard platební karta Maestro platební karta VISA platební karta VISA Electron platební karta Diners Club

Přepravné a balné:

K částce za objednané zboží účtujeme přepravné podle váhy zboží.

Váha zboží Přepravné (bez DPH)
0 - 5 kg 80 Kč
5,01 - 20 kg 130 Kč
nad 20 kg (baleno na paletě) 280 Kč

V případě, že je v objednávce uvedeno zboží, jehož váha sice nedosahuje příslušné kategorie, ale vzhledem k jeho rozměrům musí být přepravováno na paletě, platí cena přepravného 280 Kč. O této skutečnosti budete informování během procesu objednávání. Upozorňujeme, že tyto ceny jsou platné pouze při dodání na území ČR, pro dodání na Slovensko či do jiných zemí bude dopravné stanoveno individuálně na základě tarifů přepravce.

K ceně výrobků nepřipočítáváme balné. Při objednávce nad 6 000 Kč bez DPH nabízíme všem uživatelům našeho webu DOPRAVU ZDARMA po celé České republice.


Reklamace:

V případě, že jste obdrželi zboží, které považujete za vadné, oznamte laskavě e-mailem či telefonicky tuto skutečnost našim pracovníkům, kteří v případě Vaší oprávněné reklamace obratem zajistí okamžitou výměnu za bezvadné zboží. Stačí reklamované zboží zaslat zpět na naši adresu s krátkým popisem druhu závady a s dokladem o koupi zboží u naši společnosti. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při nevhodném a neodborném zacházení. Za škody vzniklé při přepravě odpovídá přepravce. Zjevné poškození balíku či palety je nutné písemně uvést do přepravní dokumentace dopravci již při přebírání zásilky. Bez tohoto záznamu není možné zakázku převzít k výměně.

Doprava zdarma při nákupu
nad 6 000 Kč bez DPH